Jump to content

 

Photo
* * * * * 1 votes

Anesia seed > Future#1 & Mob Boss.

Anesia Seeds daft fuckers growing weed

  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#21 paul_led_126pro

paul_led_126pro

    Starting out

  • Respected User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,267 posts
  • Thanks: 4731

Posted 22 June 2020 - 08:29 PM

Coming along a treat mate , and yeah good shout with the dangling noodles. Gonna have to do the same with mine pretty soon , how big till they need to be in 12/12 ?

Paul
  • 2scoops, Zipp, Horse Badorties and 3 others like this

#22 Zipp

Zipp

    Coco Automatic Mod'ness

  • Sleeping Mods
  • 5,278 posts
  • Thanks: 22973

Posted 22 June 2020 - 09:18 PM

@paul_led_126pro , NOW lol its a pot noodle you dont want it to big lol

 

monster in a cup comes to mind :lol::bigjoint:  :bigjoint: 


  • 2scoops, Horse Badorties, Afton and 1 other like this

#23 paul_led_126pro

paul_led_126pro

    Starting out

  • Respected User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,267 posts
  • Thanks: 4731

Posted 22 June 2020 - 09:31 PM

I like big girls tha knows lol might give em till the weekend lol
  • 2scoops, Zipp, Horse Badorties and 3 others like this

#24 Horse Badorties

Horse Badorties

    Buddist Punk

  • Moderators
  • 7,819 posts
  • Thanks: 38802

Posted 22 June 2020 - 09:54 PM

You've got that space running like a well oiled watch, jimmi... well, as long as the watch isn't digital :lol:


  • 2scoops, Zipp, Afton and 2 others like this

#25 Homer

Homer

    Green fingers, bad back

  • Respected User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,692 posts
  • Thanks: 11695

Posted 22 June 2020 - 10:59 PM

Good job Jimmi plants are fillin out nicely 


  • 2scoops, Zipp, Horse Badorties and 3 others like this

#26 2scoops

2scoops

    In for a penny, in for a pound.

  • Administrators
  • 18,520 posts
  • Thanks: 77183

Posted 23 June 2020 - 11:47 AM

looking good there jimmi and like the strung up noodler will have to try the same mate

 

will save me knocking her over again as shes up quite high now lol :lol:  , :bong: :bong:

Yes i can move them around at will now on back wall since adding a bit of slate lat. Jobs a good en Zipp mate. :)

 

Coming along a treat mate , and yeah good shout with the dangling noodles. Gonna have to do the same with mine pretty soon , how big till they need to be in 12/12 ?

Paul

Got till end of month to flip them or their abouts mate, i have 2 autos and one photo bean in those noodler pots. You may find they need watering a few times daily if you`ve been vegging a few weeks come flowering. Cheers mate :)

 

You've got that space running like a well oiled watch, jimmi... well, as long as the watch isn't digital :lol:

1977 old school digi watches were the best ever. :D

 

Good job Jimmi plants are fillin out nicely 

Yes i think i may tie them down weekend coming and slam them under an LED cus it`s getting warmer and warmer around here atmo. Cheers Homer. :)


  • Zipp, Horse Badorties, Afton and 2 others like this

#27 paul_led_126pro

paul_led_126pro

    Starting out

  • Respected User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,267 posts
  • Thanks: 4731

Posted 23 June 2020 - 12:50 PM

The noodles are getting 2 doses a day already jimmy, I figured it worked for my photos in big pots I’m gonna do the same to the noodlers lol
  • 2scoops, Zipp, Afton and 2 others like this

#28 2scoops

2scoops

    In for a penny, in for a pound.

  • Administrators
  • 18,520 posts
  • Thanks: 77183

Posted 23 June 2020 - 12:58 PM

The noodles are getting 2 doses a day already jimmy, I figured it worked for my photos in big pots I’m gonna do the same to the noodlers lol

You shiould be able to grow a big mofo plants in noodler pots if your able to water 2 or 3 times daily and not let pots dry, well that`s my thinking anyhow, well bigger than the average bears anyhow :)


  • paul_led_126pro, Zipp, Afton and 2 others like this

#29 paul_led_126pro

paul_led_126pro

    Starting out

  • Respected User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,267 posts
  • Thanks: 4731

Posted 23 June 2020 - 01:14 PM

Doing 7.30am before I go to work and7.30 in evening as tea is cooking on returning from work lol
  • 2scoops, Zipp, Afton and 2 others like this

#30 paul_led_126pro

paul_led_126pro

    Starting out

  • Respected User
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,267 posts
  • Thanks: 4731

Posted 23 June 2020 - 04:11 PM

Anyway ..... get that led light hung up man , temps over the next few days gonna be emense ...... well for a ginger they are lmfao
  • 2scoops, Zipp, Horse Badorties and 3 others like this



Also tagged with one or more of these keywords: Anesia Seeds, daft fuckers growing weed

IPB Skin By Virt
Disclaimer: You must be over 18 years old to view/use this website. T-G-C.nl does not encourage growing cannabis or possessing cannabis, Learning how to grow cannabis is purely for educational purposes. All information on this website is strictly for: Historical reference, Scientific reference and educational purposes. Please check the laws in your own country as T-G-C.nl is in no way responsible for repercussions of accessing the website. All information is stored on a secure server in Amsterdam. We advise all visitors against breaking the law.